100% klanttevredenheid
Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Daarom garandeert FamilyCards een 100% klanttevredenheid op al haar diensten.
Milieu en duurzaamheid
Wij hebben het milieu hoog in het vaandel. Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten. Lees hier alles over FSC.
Verder gebruiken we digitale drukpersen. Omdat we per bestelling precies het aantal produceren wat de klant via onze webshop bestelt, ontstaat nergens in het hele bestel- en leverproces onnodig afval. Het drukproces maakt gebruik van voor de mens volstrekt onschadelijke - dus 100% niet giftige - ‘droge inkt’ (toner), waarbij tijdens het drukproces bovendien niets verloren gaat. Het drukproces maakt geen gebruik van alcohol, oplosmiddelen, ontvlambare materialen of andere chemische stoffen die belastend voor het milieu en voor de mens kunnen zijn.
Garantie
Voor alle artikelen die je bij FamilyCards koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Voldoet het product niet aan deze verwachtingen, bent u ontevreden of wilt u een product aan ons retourneren? Neemt u dan alstublieft contact met ons op.
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
• per telefoon +31 (0)78 – 6201010 - op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur
• schriftelijk: FamilyCards Klantenservice, H.A. Lorentzstraat 10, 3331EE Zwijndrecht
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Eigen verantwoordelijkheid
Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht, of bent vergeten aan te passen. Voor deze onderdelen is FamilyCards niet verantwoordelijk.
Verzending en klachten over verzending
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.
Veilig betalen
Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt FamilyCards gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. U betaalt bij ons niet extra voor de betaling die u doet. U rekent dus uitsluitend uw eigen bestelling af.
Druktechnieken
Grafische drukwerktechnieken zoals metallic inkten, foliedruk, pregen en stansen worden bij ons niet toegepast. Indien een kaartje dit toont is het puur een simulatie zoals glitters, goud, zilver e.d.. Tenzij er duidelijk is aangegeven dat deze echt goud of zilver folie bevat.
Structuren als kraftpapier, krijtbord en hout zijn geen echte structuren maar hebben alleen deze uitstraling.
Tips, advies en vragen
Heb je tips voor FamilyCards, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Bel ons op +31 (0)78 – 6201010 of stuur een mail naar ons toe.