Cookies
Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om een betere gebruikerservaring te bieden, ons websiteverkeer en onze prestaties te analyseren en voor marketing- en sociale mediadoeleinden (het weergeven van gepersonaliseerde advertenties).
Je kunt je toestemming altijd wijzigen of intrekken op de pagina met ons cookiebeleid.
Het online, veilig betalen van je bestelling bij FamilyCards kan op de verschillende manieren. Alle manieren van betalen zijn kosteloos. Je betaalt dus alleen voor je bestelling.
Met iDeal kun je eenvoudig en snel betalen. Voor het gebruiken van je iDeal heb je naast je bankpas ook je electronic cardreader van je bank nodig. Het is handig om die vast klaar te leggen voordat je gaat bestellen. De betaling via iDeal is direct verwerkt. We zullen je bestelling dan ook gelijk in behandeling nemen. Voor het betalen met iDeal gelden er geen minimum en maximum bedragen. Voorwaarde is alleen dat er ten tijde van de betaling voldoende saldo op je rekening staat.
Met een Credit Card kun je je bestelling ook betalen. We accepteren Credit Cards van MasterCard, Visa en American Express. Een betaling door middel van een Credit Card is gelijk verwerkt en wij zullen je bestelling dan ook gelijk verwerken. Ook voor het gebruik van je Credit Card heb je veelal een electronic cardreader nodig. Het is handig om die vast klaar te leggen voordat je gaat bestellen.
Ook kun je betalen met Bancontact (Mister Cash). Je betaling is dan direct verwerkt en we zullen je bestelling dan ook gelijk verwerken.
Achteraf betalen verloopt via onze partner Klarna. Klarna stuurt je een factuur per e-mail, zodra jouw bestelling is verzonden. Je kunt betalen wanneer het jou het beste uitkomt, binnen de betaaltermijn van 14 dagen. Wil je gebruik maken van Achteraf betalen dan vragen wij je alleen om je naam, adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres. Klarna stelt tijdens het bestellen vast of je achteraf kunt betalen en tot welk bedrag je een aankoop achteraf kunt betalen. Betaal je jouw rekening niet binnen 14 dagen na de ontvangst van de (Klarna) factuur, dan ontvang je een herinnering per e-mail. Betaal je daarna nog niet dan zal Klarna kosten in rekening brengen (deze zijn altijd voor jouw rekening). Heb je vragen over je betaling, neem dan contact op met de klantenservice van Klarna. Je kunt Klarna bereiken via: 020 – 80 82 852.
Deze kaart is nu toegevoegd aan je eigen collectie.
Deze kaart is nu verwijderd uit je eigen collectie.
Er is een herstel e-mail verstuurd naar het volgende e-mailadres: